header afbeelding

Evenementenloket

Vraag je evenement aan

Sinds 1 september zijn er nieuwe versoepelingen van de coronamaatregelen, en dat is ook goed nieuws voor de organisatoren van evenementen. Meer info over deze maatregelen vind je hier.

Het evenementenloket blijft open voor al jullie vragen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via evenementen@vorselaar.be

Je kan ook steeds volgende websites raadplegen:

Wie een fuif of evenement wil organiseren, vindt rechts in de groene kader de nodige aanvraagformulieren. Jouw evenementenaanvraag is volledig ingevuld? Bezorg deze ten laatste 30 dagen voor de start van het evenement aan:

Evenementenloket, Markt 14, 2290 Vorselaar of evenementen@vorselaar.be

Wij antwoorden je ten laatste 14 dagen voor het evenement. Wil je sneller zeker zijn van jouw toelating, vervroeg dan ook jouw aanvraag.

Je kan als erkende vereniging ook gebruikmaken van onze dienstverlening (huren materiaal, publiciteit, …). Voor verdere info, prijzen en reservaties, neem je contact op met Edith Hofkens via 014 50 71 34 of evenementen@vorselaar.be.

Materialen

  • Aluminium kaders (10st) met 2 ronde buizen in herasblokken te plaatsen, 6 stuks verticaal, doeken zelf te bestellen (90x150cm), 4 stuks horizontaal doeken zelf te bestellen (150×100) –  132 elastieken beschikbaar
  • Podium laag of hoog (hoogte 25 cm of 50cm) (Bij voorkeur op verharde ondergrond,onderling verbonden met klemmen) : 24 m² of 12 stuks
  • Houten podium hoog 50 cm (niet verstelbaar): 24 m² of 12 stuks
  • Podium (enkel voor binnengebruik): 56 m² of 28 stuks (verstelbaar tot max 80cm)
  • Trap podium (enkel voor binnengebruik): 1 stuk
  • Voortoog: 15 stuks
  • Nadar: 400 meter
  • Herras hekwerk: 19 stuks
  • Reclamebalken: 2 stuks
  • Verlichtingskabel zonder lampen: 1 stuk
  • Digitale geluidsmeter: 2 stuks
  • WC-wagen: 1 stuk
  • Elektriciteitskasten: 5 stuks
  • Diftarcontainers: 10 stuks
  • Vlaggenmasten: 8 stuks
  • Marktparaplu: 1 stuk
  • Truss: 1 stuk
  • Veiligheidshesjes: 30 stuks
  • Verzwaringsvoeten voor tenten: 32 stuks
  • Beamer: 1 stuk
  • Projectiescherm: 1 stuk
  • Booster met statief en micro: 1 stuk
  • Opvouwbare tafels: 50 stuks
  • Vouwstoelen: 191 stuks
  • Zitbanken voor 3 à 4 personen: 17 stuks (passen bij de opvouwbare tafels)